melewati blog ini...

Wednesday, June 20, 2012

bla bla bla

Hari-hari bersendirian banyak meluangkan masa melalui bacaan. tiba, hati ini rasa sayu bila terbaca sesuatu yang bisa menyentuh jiwa. Allahuakbar.....

Buat hati rasa sedih....
hua!!! rasa nak nangis neh!

~awak, kalau awak ada skg, mesti awak suka dengar bebelan saya ni kan. huhu tetibe rindu kat kengkawan yang jd peneman setia bila mana rasa nak memuntahkan luahan hati.

AH ENOUGH LA. JANGAN DOK NAK HIPERBOLA SANGAT! DAH2 CUKUP2. BUAT KEJE YANG MELAMBAK TU. REPORT AMALI YANG DOK BUAT PEKASAM TU BILA NAK SIAP! huhuhu

AND JANGAN LUPA.... 
Allah kan ada
Share la ngan dia
meratapla padaNya....
banyak2 la berzikir
mengaji...
(er cakap tuk diri sendiri je kan.... payoh2 nak tulih lak. tp NAK GAK TULIH!)

*InsyaAllah.


Dari Abu Hurairah Radhiyallahu’anhu dari Nabi Shallallahu’alaihi wa sallam, beliau bersabda: ‘Barang siapa yang melepaskan satu kesusahan seorang mukmin, pasti Allah akan melepaskan darinya satu kesusahan pada hari kiamat. Barang siapa yang menjadikan mudah urusan orang lain, pasti Allah akan memudahkannya di dunia dan di akhirat. Barang siapa yang menutupi aib seorang muslim, pasti Allah akan menutupi aibnya di dunia dan di akhirat. Allah senantiasa menolong hamba Nya selama hamba Nya itu suka menolong saudaranya’. (HR. Muslim,)


"Sesungguhnya mukmin itu bersaudara" (Surah al-Hujuraat:ayat 10)

"Tidak beriman seorang muslim itu sehingga dia mencintai saudaranya
sepertimana dia mencintai buat dirinya" (Hadis Riwayat al-Bukhari)






note bawah ni;
cik Siti sayang, semalam saya kata saya ok, tapi sebenarnya jiwa tengah kacau. huhu even awak jauh pun... still setia nak melayan saya huhu. ni yang buat saya SAYANG KAT AWAK TILL SYURGA! 

No comments:

carian anda di blog ini