melewati blog ini...

Thursday, January 22, 2009

kisah ana

buku rujukan ana yang tak sampai setengah hari dikerjakan oleh zionis anai-anai
2.30pm

Kami diserang!!!!! Baru ana nak ambil buku nota diatas meja study untuk buat refleksi, tiba-tiba roommate ana yang ada kat sebelah menjerit… Astarfurullah alzim.. habis meja ana diserang anai-anai.. maka bermulalah OPS punggah dan OPS bersih. Baru aja semalam ana kemas buku-buku ni sebelum tidur…
bersemangat sungguh tentera anai-anai berkhimat.. huhuhu hem… buku rujukan ana dikunyahnya… lapar agaknya. Bila diberi ujian seperti ini buat ana teringan akan saudara-saudara kita di palestin. walau semalam laptop ana jame dijangkiti virus, hari ini pula serangan tentera anai-anai namun apalah sangat dengan saudara di sana.
Hari ini dah hari ke25 serangan Zionis! tah dari mana sumber makanan mereka….. Tah dimana alas tidur mereka….. sedangkan ana kalau tak sihat sikit jer, makan vitamin C. sedangkan mereka tah air apa yang terpaksa mereka telah untuk meneruskan perjuangan…..

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Katakanlah aku berlindung kepada tuhannya manusia. Raja manusia. Sembahan manusia. Dari kejahatan bisikan setan yang bersembunyi. Yang membisikan kejahatan ke dalam dada manusia, dari golongan jin dan manusia. (114:1-6)

3 comments:

sHi said...

salam ukhti,
zionis anai2 menyerang. huhu..dugaan tu kan. moga anti tabah menghadapinye =)

lrh said...

salam kak liza.

kasihan pada anai2, tak semena-mena dipanggil zionist.huhu.. mereka tidaklah sekejam zionist yg mengadakan Gaza Holocaust. sabar ya ukhti, moga dengan dtgnya ujian2 sebegini, menjadikan kita insan yg lebih 'tahan lasak'

(",)

NOOR AZLIZA ABI ABDULLAH said...

jazakillah buat pengunjung blog ini. huhuhu ni kali ke3 ana post cmmnt gagal gak. hem ana try lg.. hihi

carian anda di blog ini